Dropbox Business

Dropbox is een samenwerkingstool voor het online opslaan en delen van bestanden. Met één centrale plek voor alle bestanden en krachtige samenwerkingsfuncties kunnen gebruikers beter samenwerken met collega’s, maar ook met partners, verkopers of freelancers. Alle bestanden zijn opgeslagen in een centrale opslag in de cloud. Welke apparaten je klanten ook gebruiken, ze hebben overal toegang tot hun 'individuele' Dropbox om bestanden op te slaan en te delen.

Onderstaande prijzen zijn inclusief BTW. Minimale afname voor Dropbox Business zijn 3 licenties (gebruikers). 

Dropbox Business Standard (per maand) 13,31
Dropbox Business Advanced (per maand) 19,50
Dropbox Business Standard (jaar, per maand betaald) 11,50
Dropbox Business Advanced (jaar, per maand betaald) 17,00

Dropbox Business Standard

Het Standard-abonnement is ontwikkeld voor teams die krachtige functies voor delen en samenwerking nodig hebben, en bevat fantastische functies die niet beschikbaar zijn in gratis Dropbox-accounts.

Opslagruimte
Teams met een Standard-abonnement krijgen 5 TB opslagruimte die met het hele team kan worden gedeeld.

Bestandstoegang en gegevensbeveiliging
Bewaar alle bedrijfsbestanden en gegevens op één centrale plek, met beheer over wie toegang heeft tot de bestanden, voor hoelang en hoe.

Beheerfuncties
Beheer teamleden en teamgegevens via één overzichtelijke Beheerconsole.

Versiebeheer
Met een versiegeschiedenis van 180 dagen kunnen teamleden vorige versies van bestanden binnen 180 dagen terugzetten en kunnen beheerders de bestandsgeschiedenis en activiteitenlogboeken bekijken gedurende 180 dagen nadat een gebeurtenis zich heeft voorgedaan.

Samenwerking
Volledige toegang tot Dropbox Paper, onze prachtige tool voor samenwerking.

Dropbox Business Advanced

Het Advanced-abonnement is ontwikkeld voor teams die behoefte hebben aan krachtige tools voor opslag, delen en samenwerking. Het biedt functies die niet beschikbaar zijn voor teams met een Standard-abonnement, waaronder:

Onbeperkte opslag
Teams met een Advanced-abonnement krijgen zoveel ruimte als ze nodig hebben.

Teamfuncties
Beheerders kunnen teamuitnodigingen afdwingen, bepalen welke apparaten teamleden kunnen gebruiken voor werkbestanden, en zelfs toegang krijgen tot hun werkaccounts via aanmelden als gebruiker.

App-integraties
Integratie voor eenmalige aanmeldingen (SSO) en API-aanroepen voor gegevensmigratie.

Beheerdersniveaus
Toegang tot beheerdersniveaus, wat het delegeren van teambeheer vereenvoudigt.

Scroll naar boven